torsdag, juli 02, 2009

Ursäkta röran, vi bygger om! - Nymålat


Så äntligen har det blivit lite färg på väggarna.


Underbar nyans i min mening. Ser inte ut som en tråkig grå betonglåda, eller skrikigt trött rött. Nej, det är en mörk och behaglig färg som inte kommer att konkurrera om publikens uppmärksamhet när de väl sitter där inne (och tro mig, vi ska pressa ut så mycket ljus som möjligt ur lamphuset även i salong 2... nu när jag vet hur man pressar fokuseringen på kolven lite extra utan att bränna filmen).


2 kommentarer:

Unknown sa...

En sak jag missat på bilderna är ventilationen. Finns det någon och i så fall var? Kan ju behövas om man ska stoppa in 50 pers i samma lokal.. btw. Jag och Sebastian är sugna på att komma ner på ett litet "studiebesök". Finns det möjlighet för det måndagar eller tisdagar?

Kristoffer Strömblad sa...

Det syns inte speciellt bra på bilderna men titta på salongsgolvet så ser du hål lite varstans, det är för inluften. Utluften ska sen ut bredvid duken uppe till höger, men det hålet har de inte gjort än. Troligen tas det i Augusti när byggarna är tillbaka från semestern.

Det går utmärkt att komma på studiebesök. Sebastian har mitt telefonnummer. Måndag 6/7 och framåt kommer vi dock ha tekniker på plats igen, ljudet i salong 1 ska fixas plus non-rewinden.