fredag, augusti 25, 2006

Förnyad prenumeration

Förnyade min prenumeration på EOS magazine idag. Inte speciellt mycket pengar, bara £21.95, och tidningen är verkligen kanonbra. Fastnade mest för att jag själv har en EOS kamera, modell 350D, och tidningen är givetvis helt inriktad på Canons kameror.

Under året som jag prenumererat så har de tagit upp ganska detaljerade guider, mängder med bra och inspirerande foton och reportage. Verkligen värd en förnyad prenumeration. Funderar fortfarande på om jag skall förlänga prenumerationen på tidningen DigitalFoto. Den har absolut levererat en del bra guider den med, men det är en viss klasskillnad mellan tidningarna.

Och när man ändå hade kreditkortet framme så köpte jag även en licens till RegexBuddy. För €29.95 har jag så äntligen hittat en kompass i regular-expression djungeln.

Inga kommentarer: