fredag, mars 28, 2008

I afton: Glans


Ikväll var det ingen film på bion, däremot lite Stand Up Comedy. På scen Johan Glans, och bonuskomiker Håkan Jäder.

Det var riktigt kul att se Glans live, och intressant att notera att Trelleborg var den ort på hans turné som hade sålt slut fortast. Det tog ungefär tre minuter så var alla platser borta, eller nått i den stilen.

Men även om det inte var film idag så blir det lite jobb ändå, måste ner och återställa scenen så jag kan köra matinéerna imorgon som vanligt.

3 kommentarer:

Ekorren sa...

kunde du inte hintat om det tidigare, så man kunde komma på något roligt som du kudne få han o signera :D

Kristoffer Strömblad sa...

Jag fick min biljett signerad. Och möjligheten att ta lite bilder innan föreställningen (det är min bild i inlägget). Det räcker för mig. :-)

Jay sa...

Glans är lätt Sveriges bästa komiker