söndag, februari 10, 2008

Ledig kväll!

Ahh... äntligen ledig. Kan inte riktigt komma ihåg när jag hade en kväll ledig sist. Skulle inte kört matinéerna i dag men fick köra en av dem iallafall. Och ändå dök jag upp efter den andra matinéen för att se över bygget. Det är visst en rejäl arbetsskada att jag... inte... kan... lämna... jobbet... ifred.

Men nu är den här. En ledig kväll. Och vad gör jag?

Bokar biljetter till Cloverfield i Malmö. Bussen går om 18 minuter.

Är jag inte underbart förutsägbar? Antingen jobbar jag på bion, eller så går jag på bio...

5 kommentarer:

Alexander sa...

Men å andra sidan fick du tillfälle att träffa mig! :D

Kristoffer Strömblad sa...

Ja, och bevisade att mitten rad 4 på Royal är fantastiska platser :D

lm sa...

pröva gärna att köra slutet på Cloverfield baklänges. Då hör man vad det raspiga ljudet precis i slutet på eftertexterna egentligen är för något.

Det blev en kort personalvisning i lördags innan nattbion på BK.

"Man ska inte kunna köra baklänges från stolpe" sa en kollega. Men efter lite pill, och efter att ha satt fast polyesterskyddet med maskeringstejp gick det alldeles utmärkt! :)

Alexander sa...

Ja, om man vill må illa. :D

Kristoffer Strömblad sa...

Hmm, jag såg Sweeney Todd på exakt samma plats igår kväll, mådde finfint ;-)

Köra baklänges från stolpe? Oh, my... goodness. Det går vilt till i diverse maskinrum hör jag. :D