söndag, november 26, 2006

Totalt hjärnsläpp

Letade efter en skiva nyligen. Kunde inte hitta den bland mina andra skivor i hyllan. Hur jag än letade var jag tydligen av med soundtracket till I, Robot av Marco Beltrami.

Så slog det mig slutligen, har jag ens köpt skivan? Bäst att kontrollera detta, så det söktes och det kollades i alla sparade orderbekräftelser i mailboxen och online hos alla butiker jag köpt CD-skivor från.

Nej, inte ett spår av någon beställning. Hoppsan! Blev att lägga in en riktig beställning på den. Undrar bara hur fanken jag kunde vara så övertygad om att jag redan hade skivan?

3 kommentarer:

Alexander sa...

Kanske för att du laddat ner den och lyssnat på den en massa gånger? Eller gissar jag fel? ;)

Kristoffer Strömblad sa...

Nej, jag har faktiskt inte laddat ner det. Min BitTorrent-klient används till betydligt bättre saker, som Ubuntu Linux t.ex. :)

Alexander sa...

Ubuntu... är inte vanliga Linux tillräckligt nördigt? :D