måndag, mars 28, 2011

Lund, måndag 28/3 2011, kl. 12:13

F.d. Royal i Lund.

5 kommentarer:

Unknown sa...

För jävligt rent ut sagt.
Hemsk syn.

Det finns dock ljusglimtar.. Vissa renoveras.

Royal Malmö har stängt. Till den 17:e maj.
Hade jag kunnat posta bilder här, oj.
Stolarna är borta, kassan borta, skyltskåpen borta.

Den biograf som öppnar i maj är något helt annat än
det gamla slitna.

Kristoffer Strömblad sa...

Jo, jag läste det i Sydsvenskan. Låter ju trevligt. Hoppas nu själva atmosfären blir kvar så det inte stinker "multiplex" om Royal även om det förblir en singel efteråt.

Du kan ju alltid skicka bilder till min mail om så önskas... :D

förnamn.efternamn(byt ö mot o)@gmail.com

Får väl hålla kameran varm så jag kan föreviga det nya sen i maj (ifall jag hinner innan min semester dvs).

Unknown sa...

Det blir snyggare än orginalroyal.

fnys sa...

Skar man sönder de gamla stolarna med kniv på sedvanligt manér?

Unknown sa...

Det skulle en viss herre göra men han dök inte upp.
Och det fanns ingen annan som "hann" göra det så, nej