tisdag, augusti 14, 2007

The Rollercoaster continues....

Alltså det här är otroligt... jag skrev inatt om den en händelsefylld helg. Händelser som nu fortsätter med oförminskad styrka.

Under söndagen har något hänt med min högerfot. Som den vore kraftigt stukad eller något. Men svullnaden bara växer så smått så i morgon ska jag försöka få tag på en läkartid för att få den undersökt. Under tiden så får jag hoppa omkring på ett ben, för att gå klarar jag knappt av. Kryckor, vad är det för något?

Samtidigt fick jag idag besked om vad som händer med vår planerade ombyggnad till fler biosalonger. Beskedet tror jag inte jag får avslöja än, men låt säga att det var en rejäl liten överraskning. Och slutligen så kommer tekniker imorgon för att titta på vår väntande Dolby CP650 och börja installationen av densamma. Om det nu inte krockar med mitt eventuella läkarbesök.

Rörigt värre. Det skulle gå så mycket bättre om inte fothelevetet gjorde så förbannat ont hela tiden.

Inga kommentarer: