fredag, augusti 11, 2006

Celebert besök

Usch, nu jag känner mig nästan som värsta skvallerjournalisten som skriver för Aftonblaskan eller Hänt i häcken... men det är inte ofta man träffar på kändisar - om man nu inte bor i t.ex. Stockholm. Men som sagt, det händer.

För ett par år sedan besökte Jan Troell bion för två specialvisningar av hans 92,8 MHz - drömmar i söder, vilket på det hela taget var en kul upplevelse, men den var planerad och vi visste när/var/hur på förhand. Men idag så dök ingen mindre än Povel Ramel upp oanmäld som vanlig besökare för att se en film. Utav respekt för hans privatliv, jag har hört att han ogillar att bli igenkänd, så tänker jag inte ens berätta vilken film han såg. Allt jag hoppas är att han, liksom resten av pubilken, uppskattade föreställningen. Den gick lika felfritt av stapeln som jag hade förväntat mig.

Inga kommentarer: