söndag, november 20, 2011

Overload

Sitter i skrivande stund under projektor 2 som kör Tintin, och den tuffar på som vanligt, DTS:en går varm för kidsen. Samtidigt har jag salong 1 som kör Svensson, Svensson ca 3 meter ifrån mig, och till höger har jag digitalbox och monitor som provkör livesändningen Törnrosa från Bolsjoj - inget som vi visar för kunder men jag startade mest upp det för att se att jag kunde ta emot satellitsändningar med aningens andra parametrar än vanligt. Och det funkar.

Samtidigt sitter jag här med min netbook och skickar upp filer till min privata FTP, från en extern hårddisk som rymmer rätt mycket godis och backuper, pressmaterial och liknande. Hittade till exempel en fem-sex år gammal dvd-image med trailers och reklam som gick i vår gamla foajé. Intressant arkivmaterial således.

Samtidigt går dörrklockan varm inför en fullsatt föreställning av Breaking Yawn om en timme.

Inte helt en typisk söndag, men ganska så typisk ändå.

Inga kommentarer: