torsdag, maj 19, 2011

...signing off.

Skulle varit på Royals nyinvigning igår, men bara sex timmar innan så sa kroppen stopp. Och där satt jag kvar. 140 kr i sjön...

Jag tror jag vet vad det rör sig om, en jävla röra av stress och ouppklarade personliga problem. För lusten för precis allt var totalt bortblåst. Det händer till och från med irriterande oregelbundenhet. Att jag blir så totalt slut mentalt att jag inte orkar någon ting. Verkligen inte ett skit. Och det tar dagar att ta sig ur.

Nu har jag för ovanlighetens skull haft en hel del dagar ledigt den här månaden. Tyvärr så har det samtidigt dykt upp en irriterande rastlöshet över att inte ha något att göra. Men när man väl får lite att göra så slår det över till total apati om man tittar i kalendern och inser hur mycket man ska göra inom det närmaste i alla fall...

Men va fan liksom.

Och nej, jag har haft min dust med psykologer. Och jag åkte på en nit med den förra, så jag litar ta mig fan inte ett skit på den yrkeskåren längre. Terapi my fucking ass.

De kommande dagarna blir publicering av gamla inlägg som av olika anledningar inte blivit postade när de var "aktuella". Tyvärr finns där inget nytt att skriva om ändå. Hoppas ni överlever, kära läsare.

2 kommentarer:

Alexander sa...

Kom igen, du vet väl att alla inte är ruttna? Om vi inte känt varann så bra skulle jag försökt överbevisa dig. :)

fnys sa...

Överlever gör vi nog, hoppas verkligen du gör detsamma.